19 september, 2015

Höstens inläggningar ligger i topp



Alltid roligt att se vilket innehåll på sidan som läses just nu och självklart letar mina besökare efter hur man tar tillvara på olika råvaror som är i säsong. Något som jag blir jätteglad över.

Hos mig är de här inläggen mest populära just nu. 
Sylt av Mahonia - här kan du använda Aronia som också är en populär buske i trädgården.
Gurkinläggning som funkar året om - det här receptet går att använda till beska överväxta gurkor också.
Billig paprika till vintern - rostad paprika som jag fryser in till pasta, soppor, grytor mm
Envetna besökare i trädgården - handlar om hallonsylt och getingar, konservering och sterilisering av burkar
Plommon i konjak - ett av våra favoritrecept och plommonen är jättegoda till glass.

Vad letar du efter för tips när du landat här? Är det något jag kan hjälpa dig med?

Ha det fint!
kram Kinna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...