02 juni, 2014

Håll ut - det kommer att komma blogginlägg

Just nu har jag så mycket kring mig och en hel del är att skriva texter, formulera trevliga mail osv. Då finns inte riktigt bra tankar till att blogga och få till recept. Men håll ut. Det kommer snart något om Rapsgristävlingen som jag är med på. Har lagat mat i helgen så det stod härliga till och kommer att inspirera dig med spännande kryddningar och småtrevliga tillbehör.

Jag har varit på många happenings under de senaste månaderna. Ganska få saker har letat sig hit till bloggen och jag hoppas bli lite bättre på det.

Matbloggspriset ska köra igång igen och jag hoppas kunna skriva lite om vad vi har i pipen där.

Som du förstår blir det lite smått och blandat. Jag hoppas jag får tiden snart för jag saknar bloggande och att skriva för nöjes skull.

Ha en fin vecka!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...