20 oktober, 2013

Dags för Matbloggsträff #matbloggstraff

Det är dags för matbloggsträff igen. Vi är lite sent ute att berätta om det men så mycket som inte varit klart. T ex vilken dag det skulle vara, lokaler ja t o m stad då vi först tänkte att det hade varit roligt om vi kunnat erbjuda en matbloggsträff i Göteborg i samband med Mitt kökmässan där. Men nu är det iallafall klart och vi kommer att ha en matbloggsträff i Stockholm. Jiiippii!

Dagen var lite oklart med, då vi fått lokal av Mitt kökmässan på söndagen i Stockholm. Det kändes lite knasigt eftersom vi har prisutdelningen av Matbloggspriset på torsdagen så nu hålls Matbloggsträffen på fredagen på Mitt kökmässan den 8:e november. Vi hoppas att så många som möjligt kan tycka att det är värt att komma till Stockholm då det är arrangerat två dagar i rad.

Här är allt som är spikat.
Matbloggspriset - prisutdelning
Datum: 7 nov
Kl: 14.00-14.55
Plats: Mitt köketscenen, Älvsjö, Stockholmsmässan
Hashtags: #matbloggspriset

Matbloggsträff i Stockholm
Datum: 8 nov
Samling kl: 14.40
Avrundning ca kl: 18.00
Plats: T4, konferensrum, Mitt köketsmässan
Programpunkter är ungefär det här: matfoto, etik, diskussion, trender, från blogg till business
Hashtags: #matbloggstraff #matbltraff

Anmäl dig till Matbloggsträffen här.

Under tiden får du gärna rösta på finalisterna nominerade till Matbloggspriset i Folkets val. 10 kr/SMS. Pengarna går till Stadsmissionen, något vi är väldigt glada över.

8 kommentarer:

Martina sa...

Kul men fel stad ;-) Varför aldrig i Göteborg??

Kinna Jonsson sa...

Marina - vi håller helt med men lyckades inte få till det den här gången. Trots seriösa försök. Vi snubblade på att inte få någon sponsor av lokal.

Hoppas du kan tänka dig att komma till Stockholm.

Trollmamma sa...

Meh, jättekul men fel stad juh! Gbg är nära och bra, Sthm är jäääättelångt bort och kostar en förmögenhet att ta sig till. Och funkar inte för en dag, det är för långt helt enkelt. Jag hade såååå gärna varit med på en träff i Götet! Hoppas ni kan lyckas med det nästa år då...
/Trollmamma

Kinna Jonsson sa...

Trollmamma - vet att det är en bit till Stockholm. Lite därför att vi verkligen försökte fixa i Göteborg också. Vore kul om du ändå kan. Tåg är ju inte så farligt dyrt eller kan ni inte samåka flera bloggare?

Millas Hälsoblogg sa...

Tyvärr kan jag inte dessa dagar:)
Men Stockholm är bra för mig ca 20 mil:)

Sandras Matkrypin sa...

Såklart jag kommer! Ser fram emot en lärorik träff med nya bekantskaper :)
Jag har även skrivit om träffen här: http://sandrasmatkrypin.blogspot.se/2013/10/matbloggstraff-och-bloggkarlek.html

Nässelblom och choklad sa...

Vad bra ni fixar. Nivån höjs hela tiden. Låter kul, men har tyvärr inte möjlighet att komma på fredag - synd för det låter verkligen som ett intressant program. Ha det gott! /Eva

Kinna Jonsson sa...

Tack Nässelblom. En annan gång kanske!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...