23 november, 2012

Vinnare i recepttävling för Grilla grekiskt


Härligt härligt - jag fick ett mail om att mitt recept med varm fetaost och soltorkade tomater vunnit recepttävlingen på Fontana. Ha, jag vinner nästan aldrig så jag trodde först att det var ett skämt. Men nej. Vinsten är mat från Fontana så bli inte förvånad om det dyker upp några inlägg med grekiska influenser här framöver. Visserligen har jag tjuvstartat redan i somras med några av Fontanas ingredienser då jag fick produkter i samband med att jag var med i broschyren Grilla grekiskt. Men tiden har inte räckt till för att blogga om det så nu kanske jag får ändan ur och sätter igång.

Tack till dig som bidrog och röstade på receptet. En av alla de som röstade, Emma Karlsson vann också produkter från Fontana vilket är roligt. Grattis!

Alla recepten som var med i broschyren Grilla Grekiskt hittar du här. Nu när  det är lite kallare ute kanske du inte har grillen igång och då går det lika bra att laga varm fetaost i ugnen. Supergott till ett glas vin.

Och det här är inget uppdrag, varken att vara med i broschyren eller blogga, bara så du vet utan jag gillar gänget på Fontana.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...