06 oktober, 2012

Nu bloggar jag på Living Green

Med start den här veckan och 10 veckor framåt kommer det att finnas blogginlägg från mig på nättidningen/ webbmagasinet Living Green. Edith Künstlicher skrev såhär när hon påannonserade vårt samarbete.

"Med start denna vecka publicerar vi 10 recept signerade kokboksförfattaren Kinna Jonsson. Det är ett samarbete jag är stolt och mycket glad över! Kinna brinner för närodlad mat och för säsongens råvaror. Alla recept vi publicerar tar hänsyn till just säsongens råvaror. Kinna föreläser inom och arbetar även som sociala medier-expert. Välkommen ombord Kinna!"

Tack Edith! Det ska verkligen bli roligt att få vara med och synas i Living Greens inramning. Edith är en fantastisk entreprenör med mängder av bra idéer, som brinner för det hon gör. Gå gärna in och kolla in Living Greens sajt och om du vill kolla in mitt bidrag den här veckan med inlagda rödbetor kikar du här. 

1 kommentar:

Nässelblom och choklad sa...

Då ska jag kika in hos Living Green och läsa om inlagda rödbetor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...