31 oktober, 2012

Matbloggsrum och biljetter på Mitt kökmässan

Är du matbloggare och vill ha biljett för att gå på Mitt kökmässan? Då ska du kika här. Intresseanmälan för biljetter till Mitt kök.

Mitt kökmässan har gett mig som uppdrag att hjälpa matbloggare med biljetter. Jag mailar dig var du kan hämta biljetten för som det ser ut nu kan alla matbloggare som vill ha biljett få biljett.

Under mässans första dag (8 nov) är jag även värdinna för ett rum på entresolen i C-hallen där vi matbloggare kan träffas, ta en kaffe och pusta ut lite. Vill du komma dit är du varmt välkommen under hela dagen.

Det verkar som om det finns intresse för att träffas och diskutera och utbyta erfarenheter bloggare emellan. Bl a har frågan kommit från Husmor Lisa och Husmorsornas Anette Rosvall. Därför är ett förslag att samlas i matbloggsrummet kl 16. Förutsatt att intresse finns får vi använda rummet fram tills mässan stänger dvs kl 18.
Ämne som är föreslaget är samma som diskuterades på matbloggsträffen hos Hello Truth i Göteborg.
Hur man tjänar pengar på sin blogg?
Det är antagligen en del matbloggare som får olika propåer på tävlingar, uppdrag, resor mm. Hur ska man ställa sig till dem?

Vill du diskutera och träffas hoppas jag att du dyker upp. Berätta gärna att du kommer och sprid infon vidare.

Varmt välkommen!
/Kinna

3 kommentarer:

Lena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda-matstugan sa...

Så otroligt bra initiativ! Synd att jag missade det. Hoppas chansen kommer igen nästa mässa.

Kinna Jonsson sa...

Det gör det antagligen. Vi får väl se.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...