23 oktober, 2012

Bloggrum och biljett på Mitt kökmässan


Har du planer på att gå på matmässan "Mitt kökmässan" i Älvsjö och är bloggare? Då har du chansen både att få en biljett och använda bloggrummet som finns tillgängligt första mässdagen.

Biljetter till Mitt kökmässan
Tanken är att de bloggare som inte blir ackrediterade ändå har chans att få en en-dags-biljett till mässan. Det är valfri dag som gäller och mässan har öppet 8-11 november.
Intresseanmälan för biljett hittar du här. Det finns ett 20-tal biljetter så det är först till kvarn som gäller.

Bloggrum för matbloggare
Om du besöker mässan första mässdagen har du alltså möjlighet att använda bloggrummet på entresolen dvs en trappa upp från mässan i C-hallen. Här kan du dra dig tillbaka en stund, skriva lite, prata med andra bloggare som kan var där och ta en kopp kaffe. Till viss del kommer jag att vara på plats då jag har i uppdrag att vara är värd för rummet den här dagen men självklart kommer jag också att gå runt och njuta av mässan.

Twitter
Vill du ha tag på mig under dagen så följer jag twitterflödet rätt så noga. Där heter jag @kinnajonsson. Använd gärna hashtaggen #mittkok så kan du säkert få kontakt med flera bloggare när du är på mässan.

Det vore kul att ses på mässan!

4 kommentarer:

Pytte/Eleonora sa...

Yay, vad roligt! Och vad fint fixat. Hoppas att vi ses där!

Kinna Jonsson sa...

Tack! Det hoppas jag verkligen. Vad skoj!

Annika sa...

Så kul, Kinna! Jag ska se till att fixa en vikarie sp att jag kan gå på mässan 8/11!

Kinna Jonsson sa...

Härligt Annika! Ser fram emot det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...