15 augusti, 2012

Mormors mat trendig



Tut i egen lur. Kan inte låta bli att tycka det är roligt med reportaget i Coops tidning Med Mera som kom förra veckan. När jag började blogga 2005 om mormors mat fanns det inte ens i min vildaste fantasti att bloggen skulle resultera i kokböcker eller reportage, där mormor skulle vara helt rätt i tiden. Nu är det roligt att se att det inte är bara jag som vill ta vara på de gamla kunskaperna...

Uppdaterat
Hittade just länken till reportaget i Mersmak. Om du inte redan läst det och är nyfiken kan du läsa om Sylta som förr här.

För mig blev bloggen starten på en ny karriär där jag klev vidare från webbvärlden till sociala medier. Med bloggen hade jag ju en tanke att förena gammal kunskap (mormors) med ny teknik dvs sociala medier. Något som det verkligen har blivit. Idag är en del matföretag men även företag i andra branscher mina uppdragsgivare. Väldigt spännande även om det är en berg och dalbana med uppdrag och att ha eget företag.

Sociala medier kan ju användas för många olika saker och det beror på varje företags eller individs behov, hur en strategi bör utformas.

Just nu söker jag uppdrag inför hösten och om du känner att ditt företag skulle vilja veta mer om hur ni kan använda sociala medier får du gärna kontakta mig för ett förutsättningslöst möte.

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Grattis till en välplanerad resa får jag säga :) Du verkar ha haft en klar målsättning redan från början och stor eloge till att det alltid varit trevligt att läsa här! På återseende, när det nu blir ;)

Kinna Jonsson sa...

Nja, först var det en strategi för webb sen kom fler kanaler som bara gick att haka på. Nyfikenheten har drivit fram det.

Ser fram emot att ses när det nu blir. =)

Millas Hälsoblogg sa...

Bläddrade förut idag i denna tidning och regerade på att det var ett bra reportage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...