19 juni, 2012

Dagens lunch - testar Isbjörnens kaviar

Lunch ska vara vrålenkel att laga till. Alltså superduper enkel, men god och helst fin att se på. Därför slarvar jag sällan med att lägga upp eller ta fram fint porslin. Har lite kryddor sommartid som livar upp det hela.

Väldigt ofta äter jag omelett och grönsaker. Helt enkelt därför att ägg är ett livsmedel som i princip har alla näringsämnen du behöver för en dag utom vattenlösliga c-vitaminer och vitaminerna finns då i grönsakerna till.

Idag testar jag Isbjörnens kaviar som är certifierad "hållbart fiske" www.msc.org/se. Smaken är mycket god. Det finns 2 sorter och den "vanliga" tycker jag är god även om den med dill inte är dum. Beror ju helt vad man har dem till.

Kaviaren kom med bud igår och jag testar för att det är kul.

Vad brukar du äta till lunch? Känner du samma tidsbrist som jag?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...