11 januari, 2012

Blogga i 100 dagar - #blogg100

Behöver en nytändning i bloggandet och läste just att Fredrik Wass, Bisonblogg tänkt blogga i 100 dagar, liksom Fastfoodlovers. Bra tänkt och verkligen en utmaning som jag hänger på.

Hänger du på? På Twitter kan du följa med hashtaggen #blogg100 och mer info hittar du hos Bisonblogg. För mig blir det också ett bra sätt att upptäcka nya bloggar och nya områden när man snöat in på några få ämnen. Nya vyer helt enkelt.

Detta är dag 1.


Bloggar som du kan följa i 100 dagar
Bisonblogg, Fredrik Wass
Fastfoodlovers, Christian Nilsson
Niclasholmqvist
Lasse Edfast
Christian Åhs
Julia Scott
Veckans middag, Sanna Ohlander
Mumsfillibabba med Sofie
Helena Ljunggren
Max Collin
Listoplisto
Middagskorgen med Cecilia bakom tangenterna

10 kommentarer:

Fröken Dill sa...

Det ser vi fram emot!

Kinna Jonsson sa...

Roligt - jag har redan skrivit för imorgon och nu funderar jag på nästa. Hjärnverksamhet så det förslår!

Niclas Holmqvist sa...

Jag bloggade efter midnatt, kom jag på, så jag har ju redan levererat för idag. Jobbar på morgondagens nu. :)

Sofie sa...

Jag är på. http://mumsfillibaba.blogspot.com/2012/01/blogga-i-100-dagar.html
(andra inlägget idag...:))

Helena Ljunggren sa...

Superkul! Jag är på! :)

Jag undrar om mitt första inlägg kan vara det som jag la ut tidigare idag?

Kinna Jonsson sa...

Helena - klart att du kan. Ser inte datum på dina inlägg utan länkar till bloggen rakt av. Vad roligt att du är med!!

listoplisto sa...

Får man vara med? :-)
http://hejhararjag.blogspot.com

Kinna Jonsson sa...

Klart att du får. Du har nu en länk i listan. Välkommen!

görel sa...

Jag har skändligen misslyckats, jag har helt enkelt för mycket annat omkring mig just nu! Jag göra ett nytt försök senare, vill ju att det ska vara nån substans i inläggen också. Jag får be dig att ta bort länken till mig! :(

Kinna Jonsson sa...

Görel - visst kan jag göra det. Säg till när du är på gång igen. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...