20 april, 2011

Glad påsk!



Så äntligen är påsken här. Det har blivit lite dåligt med skrivandet och matlagandet då så mycket annat pockar på min uppmärksamhet. Framför allt försöker jag få min firma Fiduser up-and-running så mycket det går. Sakta men säkert går det också. Jag har roliga uppdrag som jag gärna jobbar mycket med då resultatet ska bli bra. Snabb leverans och med kvalitet är så viktigt för fler rekommendationer och jobb.

Är du nyfiken på vad jag gör och mina uppdrag? Då kan du kika lite längre ner. Men först vill jag passa på att önska dig en riktigt skön och framför allt en Glad Påsk. Det kommer att bli lite uppdateringar här - jag ska prioritera matlagandet och bloggen mera.

Uppdrag från årsskiftet
Som du ser är det både små och stora uppdrag men det sistnämna är nog något av de mest spännande jag har gjort. Att få vara med och bilda ett av världens största konsultbolag inom Sociala medier. Grundarna med partners och konsulter kan erbjuda management tjänster till internationella koncerner i hela världen. Vi är 17 partners och finns i Asien, USA, Europa och Australien. Att bara få vara med och bygga upp organisationen, samarbeta över nätet och lära sig av varandra är så otroligt kul. Läs gärna vår pressrelease på Fiduser min företagssida eller om företaget på Sobizco. Dessutom har vi alla en gemensam grund att stå på då vi jobbar utifrån modeller från en utbildning inom sociala medier, Social Media Academy som jag själv gick förra året.

Dessutom har jag haft förmånen att hålla föredrag för Marknadsförbundets medlemmar under Internet Expo och Digital Marketing, "Sociala medier relationsmarknadsföring på hög fart".

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...