15 januari, 2011

Bloggrullen är uppdaterad

Sådärja, nu har jag uppdaterat matbloggsrullen här till höger och plockat bort några få bloggar som som inte uppdaterats på länge. Känner du dig träffad, bloggens namn är borta ur listan och du börjar skriva igen får du hojta. Några bloggar ligger dock kvar och jag längtar efter att de börjar skriva igen. Länkar är uppdaterade så att alla ska funka.
Jag har fått flera nya favoritbloggar - även om jag inte hinner läsa så mycket som jag skulle vilja. Du ser vilka som är nykomlingar...De gamla godingarna är kvar - de som funnits med i alla år som jag själv bloggat. Många av dem har en skön annorlunda stil som jag bara älskar.

2 kommentarer:

Lena sa...

Jag kanske skulle uppdatera och lägga in min också. :) Frågan är bara var? :D
Får rensa ut lite lull-lull i Kitchenmenyn tror jag? :)

Nässelblom och choklad sa...

Jag känner mig träffade men ser att jag finns kvar. Tack för det! Skulle verkligen vilja uppdatera oftare men min tid vill inte räcka till. Borde också gå igenom min länklista och kanske till och med fixa lite med bloggen. Någon dag kanske det blir av. Då och då kommer det i alla fall något inlägg...Ha det gott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...