14 november, 2010

Minst 80 grytrecept - en receptskatt



Just nu skriver jag på uppdrag på grytsnack.se där man kan vinna en resa till Spanien om man tävlar med ett grytrecept. Har du något bra och trevligt recept som du vill dela med dig av tycker jag definitivt att du ska vara med och tävla!

Men jag vill även tipsa dig om att här finns en skatt med recept på grytor. Alla tävlingsbidragen är publicerade på sajten och över 80 recept har kommit in. Så om du kört fast och inte har någon inspiration finns här något för alla. Nöt, vilt, lamm, vegetarisk, fisk, fläsk, fågel och skaldjur. Ja, allt som du kan tänkas behöva för att få inspiration till en spännande gryta.

Under veckan som kommer kommer jag att publicera ett nytt grytrecept varje dag.

Hittills är grytorna jag lagt upp följande:
Chili con carne

Fiskgryta med tomat
Salviadoftande böngryta med chorizo
Moules Marinière (om man nu kan räkna det som en gryta)
Lammgryta
Klassisk kalops

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...