26 maj, 2010

SSWC är bokat

Of topic men det som rör sig i min hjärna just nu. I måndags satt sociala medie Sverige människor framför knapparna och kastade sig över ett bokningsformulär kl 19, prick. Allt för att få en plats på åtrådda unconferencen SSWC som går av stapeln i augusti på Tjärö. På bara 16 minuter tog de 250 platserna slut. Alla hann inte boka.

Himla tur att inte något datastrul uppstod för jag skulle även boka till att underbara Ingela Hjulfors på Wheelforce media. Ingela lärde jag känna efter natt med halvdålig sömn på Tjärö förra året. Glåmiga och trötta stod vi i solen utanför duscharna och skrattade åt nattens äventyr. Ett småkallt tält (jag frös med fleece och långkalsongerna på) med snarkande grannar och bräkande får i hagen. Men i år blir det stor skillnad i ett varmt rum med dusch och i sällskap med Mrs Wheelforce i egen hög person. Sen ser jag fram emot att få träffa alla andra fantastiska människor jag lärde känna på SSWC, på Social media lunch club och på Geek Girls Meetup. Det ska bli så kul!!!

Mattias på Piratförlaget har gjort en inofficiell deltagarlista.

*Uppdaterat - vi står i kö för rum...#fail =)

1 kommentar:

Ingela Hjulfors Berg sa...

Jay! Jag längtar redan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...