14 februari, 2010

Nu har jag flyttat..


...in till Taffel och det här är första dagen som tafflare på Mormors mat som den nya bloggen heter. Jag känner mig oerhört glad och stolt över att ha fått äran att flytta in och hoppas kunna tillföra något gammalt, nytt och lånat men knappast blått. Lite den festliga, bubbliga känslan är det då det är början till något nytt.

Du som tidigare länkat till Kinnas blogg – mormors mat, hoppas jag länkar till Mormors mat på Taffel istället. Sist men inte minst rekommenderar jag, alla som inte redan gör det, att prenumerera på nyhetsbrevet som kommer ut med jämna och ojämna mellanrum.

Varmt välkommen hit!

5 kommentarer:

Åsa sa...

Nämnen åååh, så kul! Grattis!!! Det har varit lite tyst från dig ett tag, fast jag vet ju att du varit lite dålig, men så har det rasslat in en del inlägg i veckan.
Åh, Kinna, var roligt! Vilken "nystart" :-) Hoppas det kommer gå bra. Lycka till!

Stora kramar
/åsa

örjan sa...

Vad skojigt.
Ja där platsar Du verkligen.

Veronica sa...

Jag hänger med :-)

Veronique sa...

Just nu har jag "Veronique tipsar" på min blogg! Ta en titt och se om du hittar något användbart :)

Plymen sa...

Hej!
Kul att springa på dig i Skillinge igen under äggapickningen. Ursäkta att jag inte hade så mycket tid att prata just då.

Kolla in min blogg:
www.mobilblogg.nu/plymen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...