25 september, 2009

Nu är jag inte arbetslös längre

Ser fram emot Klefstad förlags skördefest med HAPPYsthlm och Mariatorgets blommor i Gustavsberg imorgon. Idag ska jag paketera läckra saffransskorpor och chokladbröd som säljs med våra böcker. Mamma har bakat så de är handgjorda och inga e-nummer eller tillsatser. Provsmakningsbitar finns.

Sen är det bara att ladda om på nytt och packa ihop allt för att ställa ut böckernaHEMmässan 1-4 okt dvs nästa vecka. Även då tillsammans med HAPPYsthlm.

Därefter börjar jag med mitt nya uppdrag som säljande projektledare på personalrabatten.se. Det är ett deltidsuppdrag så jag kommer samtidigt att ta andra uppdrag som t ex att hålla föredrag om Sociala medier. Där berättar jag om hur man kan nätverka, skaffa sig branschkunskap och marknadsföra sig/sitt företag genom att vara engagerad på nätet. Flera föredrag är redan inbokade och jag är så glad över det. Nu hoppas jag att jag inte är arbetslös längre utan kan försörja mig på egen maskin och får fler uppdrag. Har du tips så blir jag jätteglad!

Ha en underbar helg och njut av helgen!! Jag önskar dig som läser här allt gott!

13 kommentarer:

Hanneles paradis sa...

Grattis!

pipopp sa...

Korsar fingrar och tår för din skull.
Roligt att du fåttt en bra start!

Helena sa...

Åh, vad roligt! Grattis, Kinna!!!

Åsa sa...

Grattis, grattis grattis Kinna!!! :D

karin sa...

Grattis till jobbet!

Nässelblom och choklad sa...

Det låter ju jättekul! Det kommer alldeles säkert att bli mer. Ha en skön helg du också!

Örjan sa...

Lycka till

Bendel sa...

Härligt!

Veronica sa...

Grattis och lycka till!

Bosse sa...

Kul att träffas idag - ska bli roligt att plöja dina böcker!

Helena Ljunggren sa...

Grattis till jobbet och ett stort lycka till!

Kinna sa...

Tack allihop! Jag hoppas också det går bra. kram

Husmodern sa...

Vad roligt, Kinna! Verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...