26 augusti, 2009

Vinnare Ahlgrens bilar i rymden

Tack alla ni som varit med och tävlat om Ahlgrens rymdfarkoster. Nu har jag funderat på de olika svaren och har utsett Fredrikcl som värdig vinnare av en påse med Ahlgrens rymdfarkoster.

Motivering: Fundera på tanken "Christer har fått med sig 33 påsar så kan inget stoppa honom!" Jag älskar sådana tankar att inget kan stoppa någon från att förverkliga drömmar. I princip kan man åstadkomma vad man vill i livet.

Såhär såg Fredriks kommentar ut:
1953 rullade dom första bilarna från Ahlgrens bilar ut ur fabriken. 1971 provades den första rymd-bil-prototypen på månen, och ingen har lika mycket jag sett fram emot utvecklingens ofrånkomliga höjdpunkt: Ahlgrens bilar i Rymden! Om dessutom Christer har fått med sig 33 påsar så kan inget stoppa honom!

Grattis Fredrik - skicka din adress till mig så att en påse kan distribueras till dig.

1 kommentar:

Fredric L sa...

Hurra, och tack igen för din jättfina blogg! Jag har skickat mejl...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...