07 maj, 2009

Taffelmiddag på Råkultur

Grönt te serverades genomgående hela middagen.



Langoustine - mobil oskärpa...

Sashimi - min favorit. Kolsyreis ringlade sig läckert runt fisken.







Vi var ca 20 pers, de flesta matbloggare, som med pinnar plockade upp läckerbit efter läckerbit. Lokalerna var superfina och att få personalens hela uppmärksamhet är fantastiskt! Tack Lisa för att du samlar ihop oss på de här trevliga tillställningarna.

Updaterat med bloggare som var där: ung farbror, Patrik, grönsaksbloggare, Sahar, Glassman, Anna, Pytte, Fröken Dill, Marianne, underbare David, Annika, Rebecca bakar, Johan och Lisa försås samt Magnus och trevlig tjej som var med och drack vin efteråt.

7 kommentarer:

Rebecca sa...

Det var verkligen en trevlig kväll. Hoppas det blir ytterligare en middag med burkbyte snart.

Anonym sa...

Vad kul - och så mkt läckert!

Karin
Rosa maränger.blogg.se

pipopp sa...

Vad roligt att träffas!

Tack för boken, den blir närmsta tidens kvällslektyr.
Den falska hjortronsylten är jag så nyfiken på att det blir ett försök till helgen.

örjan sa...

Tack för bilderna.
Lite som att ha fått var med trots att jag tvingades vara kvar hemma.

Kinna sa...

Rabecca - ja, det hoppas jag också för jag hade gärna velat prata lite med dig.

Karin - det var det.

Pippopp - jättetrevligt att prata med dig! Hoppas det blir fler gånger.

Örjan - jag tänkte på dig och kul att du tycker om bilderna.

bakmammorna sa...

Det ser helt fantastiskt gott ut på bilderna!

Pytte sa...

Jättekul att ses igen! Håller också tummarna för en burkbytarkväll snart. Ska försöka hugga din igen, vad det än blir, ha ha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...