02 april, 2009

Sista dagen på jobbet

Mammas rågkakor tog helt slut och...

...av Annatårtan med pistageäppelmos var det bara några smulor kvar när jag tackades av på jobbet. Kakorna kommer ur I mormors berså och mamma hade hjälpt mig att baka en hel del till min sista dag.

Mina fina arbetskamrater kommer jag att sakna och livet som är på mässan. Samtidigt ser jag fram emot nya utmaningar i framtiden. Först ska jag försöka ta det lite lugnare - fast samtidigt blev jag erbjuden att jobba lite som konsult redan dagen efter vilket jag inte kunde motstå. Jag är hopplös! =)

4 kommentarer:

Husmodern sa...

Jag tycker att det är dags för Kinnas Bageri! Jag skulle bli stamkund.

Örjan sa...

lycka till med alla Dina nya projekt.
Antagar att bl nästa Klevstads-bok kommer inom kort
"från mormors kök" eller vad den kommer att heta ser jag speciellt fram emot

Åsa sa...

Ååååh, vad glad jag blir!! - eller ja, det låter ju konstigt förstås. Men jag antar att du slutar "frivilligt" väl? Lycka till med vad du nu ska ta för dig. Väntar med spänning att höra mer om hur det går för dig :)

Soliga Santa Barbarakramar,
Åsa

Kinna sa...

Inget bageri är planerat men kanske en ny bok.
Att sluta jobbet var inte planerat heller utan en omorganisation av min avdelning. Däremot tror jag att det var bra för mig att ta tag i mitt liv och göra andra saker. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...