13 april, 2009

Fira I mormors skafferi med rabarberprovning

Varmt välkommen på rabarberprovning hemma hos mig på Sveavägen!

Nu vill vi fira att vår nya bok I mormors skafferi, fem generationers konservering dryck & dessert är klar genom att bjuda Dig på rabarberrecept ur boken. Ta gärna med en vän.

Datum: 27 april (obs ändrat till måndagen)
Tid: från kl 16
Plats: Sveavägen
OSA med mail så mailar jag tillbaka med exakt adress och portkod några dagar i förväg.
kinna.jonsson @ bredband.net


Här berättar mamma Märtha och jag om I mormors skafferi.

14 kommentarer:

Örjan sa...

Hoppas naturligtvis jag kommer att ha tid.
Mycket trevligt filminslag.

Anne sa...

Åh vad roligt! Tyvärr kan jag inte just den dagen, men vi kanske kan försöka ta en fika snart i alla fall? :)

Anonym sa...

Jätte roligt att se! Nya boken får bli detta årets present.
/KAJSA

Johanna sa...

Kul med film. Mer sånt!

Kinna sa...

Anne - jag mailar dig.

Kajsa - vad roligt =)

Johanna - det finns mer film på Youtube. Kika här. http://www.youtube.com/profile?user=kinnajonsson&view=videos

Veronica sa...

Det är sådana här ggr man förbannar att vi bor i ett så avlångt land :-(

Annars hade jag absolut dykt upp :-)

Mvh/
Veronica

Åsa sa...

Åh, längtar hem till mina rabarber! De har säkert börjat sticka upp sådär också nu :) Det är det allra bästa vårtecknet - jag tror jag tar flyget med detsamma och ... eller nä. Så synd. Inte bara ett avlångt land som ställer till det utan en hel atlant och en kontinent...

Är alldeles övertygad om att ni får en riktigt smaklig spis!

Feli sa...

Hej!

Tycker om din blogg!! och skall absolut köpa boken!!
Synd bara att jag skall arbeta natt den 27 april...annars hade jag gärna dykt upp...

Feli

Nässelblom och choklad sa...

Åh, så trevligt - det var det du nämnde när vi sågs på mässan. Ska kolla almanackan och övriga familjens sysslor. Hör av mig.

Kinna sa...

Veronika - det hade varit kul att träffa dig.
Åsa - ta flyget!
Feli - tack!
Nässelblom - då håller jag tummarna för att du kan komma.

Fias kastruller sa...

Åh, vilken spännande bok! Den måste jag skaffa!

Hanneles paradis sa...

kul, jag älskar rabarber.

Nässelblom och choklad sa...

Kinna, jag är tyvärr upptagen med att följa en dotter på aktivitet på måndagkvällar. Insåg inte att det var just en måndag. Så synd, men tiden räcker inte alltid till. Har krångel med mailen därför svarar jag här. Ha en trevlig kväll i rabarberns tecken - det vet jag att det kommer att bli! Jättebra filmklipp! Vi hörs/Eva

Kinna sa...

Nässelblom - så är det ibland. Det var iallafall kul att du kom förbi på mässan. =) Vi hörs!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...