19 januari, 2009

Matiga muffins och Biscotti

Muffin Company, på Kungsholmen, besökte jag för många år sen och bara älskade det. Igår hade jag förmånen att få träffa jättetrevliga Cheryl Lindblad som är upphovskvinna till Muffinsbageriet och har skrivit boken Muffins och smoothies. Boken har jag själv och gillar all inspiration som bara lyser igenom den. Här hittar du några härliga matmuffinsrecept som Cheryl gjort tillsammans med Aftonbladet.

Nu är hon aktuell med boken Biscotti som kom i höstas. Cheryl är också representant för de mest underbara bakformar jag vet som jag skrev om när förra vårens Formex gick.

1 kommentar:

Daniel Roos sa...

Hej Kinna Biscotti det är gott! tänk att man kan göra en bok med bara såna roligt. Må så gott mvh Daniel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...