10 januari, 2009

Love-bloggar

Det har inte blivit av att jag skickat den här fina uppskattningen vidare som jag fått från underbara Kryddburken där hon skrev följande motivering: Kinnas blogg - Mormors Mat för hennes bevaranade stil till mat & traditioner!

Men nu tar jag mig i kragen och skickar den vidare. Det finns många fina matbloggare och det är svårt att välja men några som jag vill slå ett extra slag för och rekommendera är: Brasilian Linda som delar med sig om mat och vardagsliv i Brasilien och snart kommer med en bok där hon samlat sina recept. Linda driver också matbloggarna.

Nässelblom och choklad gillar jag mycket för fina bilder. Bloggen inspirerar mig med bra vardagsnära vegetariska recept.

2 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Tack snälla för den fina utmärkelsen! Jag blir extra glad för att du gillar mina bilder. Lycka till på mässan!

Kinna sa...

Tack själv. Det är bara kul att kunna rekommendera dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...