09 november, 2008

Vinnare matbloggspriset 2008

Grattis till vinnarna av Matbloggspriset 2008!

Motivering mat - vinnare: Pain de Martin, Martin Johansson
Med enastående nördighet, stort allvar och kärleksfull humor bjuder denne bloggare
sina läsare på en fluffig, jäsande resa i surdegarnas, vildjästens och sporernas värld.
På ett imponerande sätt lyckas skribenten genom att vara mycket initierad och smal göra sitt ämne både brett och oerhört spännande.

Motivering dryck - vinnare: Vingligt, Mikael Harmander
Kunskap och avspänd humor präglar denna dryckesbloggare. Med opretentiös entusiasm relaterar skribenten till ämnet vin och bjuder på ett personligt och lekfullt sätt in läsaren i vinets underbara värld.

Stort TACK till alla bloggare och alla andra som nominerat, hejat, kommenterat och tyckt det här var kul!

...och ett lika stort TACK till juryn med Per Gamlin, Gamlin & Zeipel, Jimmy Holmlund, Bloggtoppen, Susanne B Olsson, alltommat.se samt Daniel Fritzdorf på Det goda köket men störst TACK till matblogg.se killarna, som skapade priset och framför allt till Christopher Anderthon Blomqvist som lagt ner massor med jobb på att rodda med allt.

5 kommentarer:

Fredrik Goldhahn sa...

Två värdiga vinnare helt klart! =)

Mikael Harmander sa...

Tack Kinna för att du tog dig tid och visade runt mig på mässan en stund. Riktigt trevligt och gott

görel sa...

Pain de Martin är en mycket välförtjänt vinnare, det är nog många som har vågat sig in i brödbakets och surdegens värld tack vare Martin! Bloggen Vingligt har jag tyvärr inte följt, men den måste jag ju undersöka nu.

Fredrik sa...

Kanonfint ordnat, med en förpackning som heter duga(hemsida osv).. och en självklar vinnare och en som jag inte följt.

Perfetto!

Kinna sa...

Vad kul att ni tyckte det var värdiga vinnare!

Mikael - det vara bara kul att visa dig lite och jag är ledsen över att jag inte hade mer tid. Hoppas Stockholmsvistelsen blev bra f ö.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...