23 oktober, 2008

Trött på disk

Gnuggde mig i ögonen. Hela köket fullt med disk - som det ser ut efter en helkväll med gäster. Rullgardinen är på väg ner. Gabriel ler mot min förvånade min.

Simsalabim så är köket snyggt gömt bakom rullgardinen. Du kan få ditt eget kök fotograferat och uppsatt så här.
Nu kommer idén i produktion får jag veta. Jag tycker den är helt briljant med mycket humor, praktisk och kul. Gänget med 5-6 studenter som står bakom det här kommer från Forsbergs skola Reklam och Design.

8 kommentarer:

Dubbelörnen sa...

Vilken underbar idé!!

Den här skulle jag köpa direkt, eftersom köksrenoveringen ligger ganska långt fram o jag ingen diskmaskin har *skrattar*.

Hexmaster sa...

Dagens bästa. Given på bloggen.

Hanneles paradis sa...

hahha :)

En mans uppfinning.

Kinna sa...

Hannele - mitt i prick!...men inte sämre för det. =)

io sa...

Åhhh... Jag vill ha på fler ställen i huset... För att inte tala om trädgården, speciellt så här års!

karin sa...

Det får mig att tänka på Kalle Ankas husvagnssemester.
Man kanske kan beställa utsikter och hänga dem i fönstrena istället. När man lagar pasta drar man ner den italienska utsikten osv...

Kinna sa...

io och Karin - vilka bra idéer! Kan bara hålla med att ibland skulle man bara vilja dra ner en gardin och helt enkelt byta läge.

Ketutar sa...

ROTFLMAO! Vill ha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...