28 september, 2008

Kokbokstävling

Måltidsakademin på Grythyttan och Örebro universitet anordnar en kokbokstävling för åttonde året i rad. I år är det 338 bidrag som tävlar inom olika kategorier. Alla böckerna finns presenterade på avdelningen Mat och Trädgård på bokmässan och har funnits utställda under sommaren i Grythyttan. Den 18 oktober är det final och de som vinner varje kategori går vidare till tävlingen Gourmand cookbook. Fram till dess kan man rösta på sin favorit.

Vi deltar både med I mormors berså och In Grandma's Arbor och blir självklart väldigt glada om du vill rösta på oss. =)

8 kommentarer:

Rebecca sa...

Jag har tyvärr inte haft råd att köpa din bok än (sjukskriven student är ingen höjdare att vara), men så fort min ekonomiska kris är över ska jag köpa den. Eftersom du skriver så underbart i bloggen litar jag på att boken är av hög klass, så självklart ska här röstas =).

Helena sa...

Vilken fin artikel om dig i ICA-Kuriren! Hurra!

Kinna sa...

Helena - tack! Jag visste inte att den redan kommit. Trodde det var nästa vecka.

Helena sa...

Vi prenumeranter fick den i fredags! Tror att den finns i butik imorgon.

Kinna sa...

Rebecca - krya på dig och tack för att du gillar min blogg.

Mikaela sa...

Detta har jag missat totalt, måste ta en titt!

E-S sa...

Klart vi ska rösta! Mormors recept är ju de bästa :)

Förresten, du hänger väl med till Filipstad? Det vore trevligt att ses igen :)

Kinna sa...

e-s - vet inte om jag ska med till Filipstad. Det är så mycket nu och jag jobbar ju heltid. Håller med om att det vore kul att ses igen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...