29 september, 2008

ICA-kuriren om matbloggare

Just nu kollar jag in artikeln av Måns Falk i ICA-kuriren som handlar om om matbloggare.

När tidningen kom till prenumeranterna förra veckan mailade Jesper Värn på Krubb de här underbara orden:

Fick idag Ica-Kuriren för nästa vecka och ville bara säga att
A) Vad kul att du är med!
B) Vilka bra bilder det var (i hela reportaget!)
och
C) CHIPS, vad COOL du är som liksom gör pannbiff-med-jävla-lök i ICA-KURIREN!!!


*bugningar, bockar, stående ovationer och vågen!*

Typ så.


Jag blev så otroligt glad över hans kommentar. Är glad för att han är med och liksom jag och Lotta Lundgren försöker få matlagning till något roligt och lätt.
Lotta skrev bloggen om jag vore din hemmafru på bloggen familjen bra. Hon flyttade för en vecka sen till Årets nättidskrift Taffel och har numera den här bloggen.

5 kommentarer:

Rebecca sa...

Det var verkligen en fin artikel, jag läste på nätet. Jag har bett min mormor spara tidningen så jag får se den i pappersformat också =).

cecilia sa...

Hej Kinna!
Såg detta i går då jag var ute och surfade, Grattis kul att följa er tre
Cissi

Kristina Eriksson sa...

Fint reportage och väldigt fin bild på dig! GRATULERAR!

Daniel Roos sa...

Hej Kinna här händer det grejer min san. Kul med lokaltv också, och fint repotage i Ica kurrien. Hoppas du får en bra vecka ha det så bra mvh Daniel

Bendel sa...

Man gratulerar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...