29 september, 2008

Hemma från bokmässan

Fyra hektiska och roliga dagar har det varit på bokmässan. Jag vill bara TACKA ALLA de som varit förbi vår monter, kikat på vår bok och kanske köpt den. Det har varit så roligt att prata med er.
Spännande att träffa Christer som mailat om baguette vs Pain Riche. Kristina på Kristinas Kastruller, som just kommit med en ny bok om pajer fick jag mig en pratstund med (se bild).

Härliga Åsa på Miss Meisters mat var en frisk fläkt. Hexmaster Peter med boken Faktoider som ofta är inne på bloggen och kommenterar kul när det gäller mat. Peters syster io som jag känner sen gammalt. Black doggy köpte en bok och pratade lite. Sist men inte minst vår kusin Helena Joelsson som är nybliven fotograf och tar underbara bilder. Vinlusen var hemma från Kina.* Roligt att få se er IRL! (maila mig om jag glömt nämna ngn här).

Sen hade jag folk på besök som varit hos oss och bott över, grannen som vi plockar jordgubbar hos, någon som hört oss på radion, kontakter hos bokhandlare som säljer boken. Wow, jag blev helt yr i mössan av alla fina kommentarer och trevliga människor!

Uppdaterad med bilder och länk

3 kommentarer:

Cceilia sa...

Hej Kinna!
Kram, Cecilia

io sa...

Ja, det var verkligen skoj att träffa på dig! Tråkigt bara att jag missade Elina!

Jag har mailat ang äggskum och ph!

Kram!
io/Inger

Kristina Eriksson sa...

Ja visst var det trevligt!:) Bild på dig finns, ja just det, hos mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...