22 september, 2008

Bok & bibliotek

På torsdag öppnar bokmässan Göteborg. Vi, dvs Elina och jag kommer att med Klefstad förlag ställa ut I mormors berså och står tillsammans med bl a ALF bokförlag, Kura Skymning förlag, Deckmar & Jejlid förlag, och Multimanus Böcker i monter E02:02.
Lite hembakta kakor har vi med oss och hoppas att du som läser här har tid och möjlighet att komma förbi att säga hej. Att få träffa dem som läser blogg eller bok är nämligen det roligaste som finns.

Varmt välkommen!

*Inlägget är uppdaterat med länkar till alla förlagen.

9 kommentarer:

Anne sa...

Åh, vad kul!! jag ska inte ner - i år heller, jag har aldrig varit där! - men jag hoppas att det går riktigt bra för er.

Åsa sa...

Jag kommer absolut förbi! Man vill ju gärna ha ett signerat exemplar ;-)

Men inte är du väl där bara på torsdag?

Kinna sa...

Nä, vi är där alla dagar. Elina kommer först sent torsdag eftermiddag/kväll. Vad kul det ska bli att ses!

Anne - tack för att du hejar på oss!

mandelin sa...

sv: ja, den blev jätte god! tack igen för receptet.

Hexmaster sa...

Kommer förbi.

hannah sa...

jag kommer att jobba i något av kaféerna hela mässan, men om jag lyckas snika åt mig en möjlighet att gå på mässan i civila kläder kommer jag förbi!

Kinna sa...

Hexmaster - ska bli kul att ses IRL.

Hannah, då håller jag tummarna för att du kan komma förbi.

Black Doggy sa...

Hej!

Köpte er fina bok i fredagskväll på mässan, kul att träffa dig och få boken signerad. Tur också att min kompis kunde låna mig mig pengarna eftersom jag hade köpt upp alla mina kontanter!

Nu ska det bakas!

Kinna sa...

Black doggy - jättekul att du kom förbi och jag hoppas du får mycket glädje av boken!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...