11 november, 2007

Nästa helg...

...är det bokmässa i Stockholm och jag har blivit inbjuden att få ställa ut med vår bok I mormors berså i ALF bokförlags monter. ALF bokförlag ställer ut med Skrivarkalendern 2008 (Ljungberg & Collin representeras av Maria Mårsell.) och Jag dog i Barcelona av Claes Grill. Lars Rambe finns också i montern med Spåren på Bryggan. Söndag 18/11 kl 13.00-14.00 kommer ALFs författare att synas och höras på scenen.

Street Ord & Text 17-18 november på Street marknad, Hornstull.

2 kommentarer:

Anne sa...

Men åh vad kul! :)

Kajsa sa...

Hej Kinna!
Vet du vad jag fick idag - som försenad fölsepresent - av Björn? Jo, din och Märtas fantastiskt fina bok! Så roligt och vad härlig den är! Minns ju att du skrev om den i våras då jag var ute och snurrade efter ett präktigt jordgubbstårterecept... Allt väl med oss! Titta gärna in på min nya hemsida www.happysthlm.se
Jag har slagit mig ihop med två ateljékompisar och startat AB som heter HAPPYsthlm.
Hälsa familjen!
//KAJSA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...