11 oktober, 2007

Kom och besök mig och Frida

På lördag ställer jag ut min bok tillsammans med Frida från Hus-modern på Östgötamat, en mässa i Linköping. Av Frida kan man köpa vackra bakgrejer både nytillverkade eller vintage vilket kompletterar I mormors berså där både nytt och gammalt samsas kring ämnet bakverk.

Plats: Linköpings konsert och kongress
Dag: 13 okt
Tid: 10-17
Monter: 5
Mer info:
LRFs hemsida och i inbjudan

Frida och jag hoppas givetvis att du har vägarna förbi och kommer och hälsar på. Vi vill gärna träffa dig!

Välkommen!

4 kommentarer:

Frida sa...

Läste först "kom och besök mig Frida" och tänkte att visst, om du så gärna vill :-)
Ska på slottsweekend och äta gott på lördag långt från Linköping, men ha en trevlig mässa.

Kinna sa...

Frida, ha det så härligt på slottsweekenden!

lumumma sa...

Jag tar med mig dottern och kikar förbi i morgon! :)

Kinna sa...

Lumumma. Jag hade för mig att du var Linköpingstjej, men hade inte läst ditt inlägg. Det var verkligen kul att träffa dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...