25 oktober, 2007

Författarkväll och andra evenemang

Nu börjar det dra ihop sig till författarkväll och jag skulle tycka det vore kul om du har tid att komma och lyssna den 30 okt, kl 17 på Akademibokhandeln, Skrapan, Söder. Under tiden jag pratar bjuds det på kakor ur boken. Jag har just bakat två av de sorter som jag ska ha med mig.

Ses vi på Det goda köket? Jag kommer själv att njuta av dofter och mat på fredagkvällen den 9 nov. Kanske kan vi ta ett glas vin tillsammans?

Boka gärna in glögg hos mig med bok-hämtar-kväll den 14 nov kl 17.30. Du som redan köpt bok och bara vill dricka glögg får också gärna komma. Maila mig så jag vet. kinna.jonsson at bredband.net. Förhoppningsvis ska jag kunna greja egenhändligt tillverkad dricka.

På Street kommer jag att ställa ut boken på Ord & Text mässan den 17-18 november.

Jag återkommer med mer detaljer men nu är jag ganska så trött och ska njuta lite skönhetssömn. =)

5 kommentarer:

elaina, som ber Dig titta in till sig... sa...

Hej Kinna!
Det hade varit intressant att gå på författarafton, men vi är uppe/hemma i Hudik då.
Däremot kanske jag sku kunna locka med min indiska Kamrat på "Det goda köket", om inte Hon är bortbjuden på nå´n Diwali-fest?
Om inte annat låter glöggafton mysigt...
;0)
PS:när Du vaknat ur Din skönhetsslummer är Du välkommen in till mig på lite buffé som "VännernaKamraterna" ordnat! (Ta med Dig Maken, MammaMärta mfl.)

Kinna sa...

Vilken fin buffé du ordnat. Det ser jättegott ut!

pipopp sa...

Ligger i intensiva förhandlingar med familjefadern om vems fritid som är viktigast. Vinner jag kommer jag till skrapan imorgon.
(Fy för MBL, demokrati och medbestämmande. ;-))

Kinna sa...

Vad skoj, jag ska baka ikväll och prata mig igenom föredraget. Hoppas du dina förhandlingar går vägen och kan komma. =)

Nässelblom & choklad sa...

Kul att du ska prata på Akademibokhandeln! Tyvärr kan jag inte komma då. Fredagkväll den 9 november är jag också upptagen av att hämta barn på Stadsmuséet och annat. Ett glas vin hade ju varit toppen. Återkommer om den 14 november. Ha det bra. Jag tänker på dig i morgon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...