04 september, 2007

Radio Östergötland

Direktsändning i Radio Östergötland med mamma Märtha var kul. Mamma pratar så himla bra och är superlugn. (vi kommer in i programmet efter ca 11 min). Smått kaos innan vi kom in i sändning. Mammas telefon gick sönder och jag fick låna en i receptionen på jobbet. Kollegorna är underbara. Sändningen började och vi skulle sitta i två rum. När jag skulle gå in i mitt var dörren låst och jag stod plötsligt i "korridoren". Det bullrade rejält i bakgrunden. Lätt förtvivlad trängde jag in mig hos en person i ett annat rum och försökte förklara med teckenspråk vad jag höll på med - mitt under sändning- hon förstod nog inget. Jag kom snabbt ut i etern utan förvärmning så det var bara att prata på. Slutet gott ändå för det lät rätt OK. =)

2 kommentarer:

Magnus sa...

Jag skulle nog drabbas av total panik och tunghäfta. Och det utan att vara utlåst och ha en telefon som inte funkar.

Grattis till boken, det måste vara en fantastisk känsla att ha gett ut en egen bok.

Men jag måste säga en sak. Hur jag än kollar på din sida, hos din syster, pressklipp eller förlaget så får jag ingen känsla av boken. Det finns inga bilder ur boken publicerat eller ett par recept eller urdrag ur boken. Jag tror att ni skulle tjäna på att använda lite mer bild. Mat och att köpa kokböcker är för många väldigt visuellt. Själv skulle jag aldrig köpa en kokbok utan bilder.

Lägg ut ett par teasers!Please!

Kinna sa...

Hej Magnus! Det var länge sen. Härligt att höra av dig! Visst är det en härlig känsla och vi har fått fantastisk uppmärksamhet. Här är ett par bilder ur boken. Min favoritkatt och Nyfiken på en strut

Har inte hunnit lägga upp några fler på förlagssidan än.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...