12 augusti, 2007

Bloggträff på Blå porten

Vad kul det är att ses IRL på bloggträff. Jag önskar att tiden ska stå stilla för, som de flesta konstaterade, de bloggar man läser har upphovsmän/kvinnor som man inte blir besviken på. De är för det mesta som man tänkt sig att de ska vara och oftast mer spännande än man kunde föreställa sig.

På Blå porten blev det först lunch och sedan en extra tur till kakbordet. Svårt att välja då allt såg gott ut. Diskussionerna höll sig förstås kring en hel del mat men också fotografering, KRAV och matexperiment på the Fat duck. Mer kan du läsa på Treflickors blogg. Kristina skribenten på Treflickor såg till att en bloggservett gick laget runt och sedan förevigades med foto. Du hittar bilden i inlägget hos henne.

Jag njöt förstås av att träffa
Ilva, Nässelblom & Choklad och Curious då vi alla skriver på Pausa.se. Krakelspektakel var just en så superhärlig tjej som jag tänkt mig och nya trevliga bekantskaper blev Nicoline på Fädernegården, Plommenad, The Many Faces of L, Bloggregeringen och Jörgen.

Tack allihop för en härlig eftermiddag!!!

13 kommentarer:

Dubbelörnen sa...

Läste om träffen hos C/Tre Flickor o önskar så jag hade kunnat vara med!! Men nästa gång så!!

Boken beställer jag bums...

Kramar

Ilva sa...

Det var lika kul som vanligt att traffa dig, synd att det inte kan bli oftare... men vi mailar val pa?

Kersti sa...

Tack själv. Det var verkligen en trevlig stund på Blå Porten. Och vilken fin bok du gjort. Kersti

Nässelblom & choklad sa...

Tack själv Kinna 0ch alla andra. Supertrevligt. den enda haken var att tiden gick för fort...Grattis också till att du fått din fina bok klar!

Christina sa...

Ja TACK alla! Det var så mysigt :) Och doggybagen till flickorna uppskattades!

Christina W sa...

Mysigt det lät...

Anne sa...

Åh, det låter jättekul! Jag var tyvärr inte alls i form att träffas igår förmiddag, men nästa gång så. Jätteroligt att ni får så mycket uppmärksamhet för boken, den kommer sälja slut i ett nafs! :)

Christina W sa...

Nu har jag länkat till dig

Lotta sa...

Tack själv! Mycket trevligt, och vad roligt att få kika i din fina bok. Jag tror det kommer att gå bra för den.

KrakelSpektakel sa...

Det var kul att få se din bok. Mycket bättre än Mia Örns "Gamla kakor i ny tappning".

Lotta sa...

Kan inte annat än instämma, det var verkligen jättetrevligt. Ska snarast kila och boka ett ex av boken på din sida.

Kinna sa...

Tack allihop och som sagt det var en toppenlunch!

Kinna sa...

Christina W och Curious, nu har jag länkat till er också.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...