07 maj, 2007

Jubileumsomgången i cyberkocken avgjord

Tusen tack alla ni som röstat på mig. Med en knapp marginal tog jag hem folkets val. Tjoho!! Vad glad jag blev. Dessutom delade jag platsen med Anne i presentationskategorin. Anne blev månadens cyberkock och det var hon väl värd med ett spännande recept som innehöll jordgubbar, lax och selleri. Stort grattis! Här kan du läsa om alla tävlingsbidrag och övriga fina bedömningar. Ett bra grepp att Ilva tog in Pia och Kristina som domare.

Andra bloggar om:

4 kommentarer:

Ilva sa...

Grattis! Det var en hard omgang!

Nässelblom & choklad sa...

Stort grattis till vinstplatserna i Cyberkocken, Kinna! Jag gillade verkligen ditt bidrag!

Kinna sa...

Ilva och Eva - tackar!! Det vara bara kul att vara med.

lumumma sa...

Varmt grattis! Din rätt ser väldigt god ut ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...