20 april, 2007

På språng under veckan

Just nu har det blivit mycket frukost på stan. I Stockholm är det många företag som bjuder på presentationer på morgonen tillsammans med en fralla och kaffe. Den här veckan har jag lyssnat på lagstiftning kring PUL och hur webbplatserna i Sverige mår. Både repetition och nya infallsvinklar.

Tiden är knapp och därför äter jag ibland frukost på stan med goda vänner. En frukost som var mycket bra men kostade en hel del var på Hotell Anglais vid Stureplan. För 150 pix fick jag ett stort urval men föll för enkel yoghurt med god muessli, mycket frukt samt ett par smörgåsar. Miljön gör att jag gärna betalar lite extra för att äta där.

Andra bloggar om:

2 kommentarer:

Kristina Eriksson sa...

Å det såg gott ut! Varför äter man aldrig så hemma?

Kinna sa...

Håller med, det borde ju inte vara så svårt, men tiden räcker ju inte till. Inte stiger jag upp en timme tidigare för att fixa frukost hemma. Ologiskt att då sprinta iväg från hemmet tidigare för en frukost på stan, men så är det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...