10 april, 2007

En klassiker

Kommentaren "en klassiker" kom spontant från C när hon var på besök tillsammans med G och snabbt spanade in påskbakelsen. Bakelsen är gjord på en extra tjock rulltårtbit med fyllning av äppelmos, toppad med grädde och persikohalva. Den är lätt att åstadkomma och ser effektfull ut. Lite pudersocker runtom gör den extra snygg.

C undrade vad som hänt med uppdateringen av bloggen och sanningen är att jag åkte ifrån min telekontakt för att koppla upp mig med modem. En dundermiss. Sorry, men nu kommer det lite rapporter igen. =)

3 kommentarer:

Xtian sa...

redaktione har listat dej=du är "kullad" eller "pjättad" som man säger i Skåne. Se mer hos FastFoodLovers

Anonym sa...

vilken ära ledsen att vi kom så sent! men dock, mkt trevligt! Ser framemot boken i höst! ciao ciao

Kinna sa...

Xtian - känner mig hedrad. Kullad - det var länge sen jag hörde. Nu får jag fundera.

C - jag blev så glad över att du och G kom även om det var sent. Det är jag som känner mig hedrad. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...