11 januari, 2007

Om mig själv

Här kommer svaret om vilket av påståendena om mig själv som var falskt - tack för alla kommentarer och gissningar. Det med Grace Jones dvs nr 4 var falskt. Det var min kompis som stod på dansgolvet och vände sig mot Grace med ett morrande - som dog ut lika snabbt när hon såg vem som stod mittemot. Jag diggade en bit ifrån men blev inte knuffad. Allt detta hände i nattklubbarnas och galenheternas Paris.

Den med komockan är med andra ord sann, ingen angenäm händelse att bli dragen med magen mot en sån. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

*fniss* ja, för din skull hade man ju hoppas att just den med koblajan hade varit falsk för det kan jag mkt väl förstå att det inte var roligt!

Hälsar/
Veronica

Jessica sa...

Jag tänkte grace jones eller som ovan :). Men i Tyskland kan man komma för sig mycket knäppt, som att dansa på bord och trilla ihop, iförd en bayersk hatt komplett med fjädervippa och allt ;) *skrattar*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...