12 november, 2006

Pastaskål med kapacitet

Fantastisk pastaskål i Oenoforos monter på matmässan, Det goda köket. Parmesan- osten var fylld med pasta, tryffelolja och parmesan. Smakade fantastiskt, pastan var verkligen al dente. Jag provade en italienare till, Le Volte 2004. Minnet sviker mig dock och jag är inte så duktig på viner, så jag har ingen närmare beskrivning än att det var mycket gott.

Återkommer om mässan, tryffel och en och annan spritsort. Dryga fyra timmar gör avtryck på kameralinsen och smaklökarna.

2 kommentarer:

Qi sa...

Håller med, vilken fantastisk skål! Såg inte vad det var förrän du förklarade... :-)

Jessica sa...

Vi var också på mässa men utan vinbiljett för varken jag eller väninnan dricker vin. Vinandelen fick till slut väninnan att undra om det inte borde ha hetat den goda vinkällaren istället. Men roligt var det oavsett. Köpte massor med choklad och annat såväl nyttigt som onyttigt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...